“Saya boleh tarik diri…tapi kalau Azri g1la lepas ni, jangan salahkan saya”- Dr Azra Mula Bersuara Setelah Ditvduh Sebagai Scammer

Gara-gara maklumat terperinci mengenai diri serta wajahnya tidak ditemui menerusi platform digital, Azra Diera bahkan dianggap sc4mmer. Malah difahamkan juga, nama penulis skrip yang disebut-sebut sebagai calon isteri Azri Iskandar juga tidak familiar dalam kalangan pihak produksi tempatan.

Kalau saya sc4mmer, bukanlah Azri orangnya…dia yang muncul dalam hidup saya, ini qada & qadar

Terpanggil isu tersebut, Azra Diera Abdul Hamid tampil men3pis dakwaan bahawa dirinya adalah ‘sc4mmer’ seperti dianggap segelintir pihak. Memetik portal Getaran, sebaliknya dialah individu yang banyak membantu serta tenangkan Azri Iskandar setiap kali dit1mpa masalah. Kini tumpuan mereka berdua lebih terarah untuk menghalalkan hubungan, sekali gus hidup bahagia bersama.

“Kalau ini dikatakan jen4yah, semua yang bercinta dan ada impian yang sama adalah penjen4yah di muka bumi ini.’

“Seperti yang pernah saya katakan, saya tak mer4mpas dia daripada sesiapa. Tidak daripada anak-anak dia atau mana-mana wanita lain.
“Bukan saya cari dia. Dia yang memunculkan diri dalam hidup saya. Ini qada dan qadar,”

“Kalau saya sc4mmer, bukanlah Azri orangnya (m4ngsa). Azri tengah susah sekarang. Yang tolong dia pun saya. Sc4mmer takkan cari orang yang ada masalah.”
“Tanyalah Azri. Dia rasa macam mana bila jumpa saya. Setenang apa dia bila saya ada. Saya tak pernah minta apa-apa pun daripada dia.”
“Saya cuma nak dia rasa happy dengan saya. Hidup tak lama. Kita tak tahu bila harinya kita akan dijemput pulang. Selagi ada hayat. Berbahagialah dengan orang yang menghargai kita.”

Saya boleh tarik diri…tapi kalau Azri g1la lepas ni, jangan salahkan saya

Malah jika mahu, dia akui boleh saja pergi daripada hubungan cinta tersebut. Namun begitu, paling dirisaukan adalah keadaan Azri Iskandar selepas kehilangannya. Disoal mengapa masih belum berjumpa dengan anak-anak bakal suaminya pula, Dr Azra Diera jelaskan waktu sekarang agak tidak mengizinkan. Namun bila tiba masanya nanti, mereka pasti bersemuka jua.

“Bukan dalam waktu hvru-h4ra sekarang. Saya pun perlukan masa untuk bertenang dengan apa yang berlaku.
“Mereka (anak-anak) pun sedia maklum keadaan kawangan Azri macam mana. Kalau saya sc4mmer, saya tak layan Azri. Ramai nama besar lain ada di sekeliling kerjaya saya.
‘”Saya boleh tarik diri kalau ini boleh meros4kkan reputasi dan kerjaya saya. Tapi. kalau Azri g1la selepas ni, jangan salahkan saya. Saya dah penat sebenarnya. Kerjaya saya banyak terganggu.

Tak perlu saya munculkan diri…Azri nak bercinta dengan siapa pun biarlah, kenapa nak rasa insecure?

Tidak peduli apa tanggapan orang terhadap hubungan mereka, Dr Azra Diera bertegas dengan pendirian untuk tidak munculkan dirinya lagi. Dalam pada itu, dia turut mempertikai kenapa ‘pihak sebelah sana’ perlu insecure dengan pilihan hidup dibuat Azri Iskandar.

“‘Mereka nak anggap apapun terpulanglah. Saya tak perlu nak muncul diri pun atas des4kan atau paks4an orang lain. Saya bukan buat jen4yah pun.
“Azri dah jumpa saya. Azri tau sejauh mana saya sayangkan dia. Saya tak perlukan orang lain untuk menilai hubungan kami.
“Perlukah orang yang dah tak ada kena- mengena dengan Azri ganggu hidup dia? Privacy dia? Kehidupan peribadi dia?
‘”Dia nak bercinta dengan siapa pun tak ada kena-mengena dengan individu tersebut lagi. Kenapa perlu nak tunjukkan rasa insecure? Masih ada hati nak bersama lagikah?”

“Lagi satu, saya nak betulkan kenyataan pihak sebelah sana. Saya bukan peminat Azri Iskandar. Saya tak tengok lakonan Azri.
“Tetapi sebaliknya Azri adalah peminat tulisan-tulisan saya. Terang-terang, Azri sendiri yang cakap tentang hal ini dulu,”

Kredit : Portal Getaran

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*